NajduZboží.cz

QR Code


Recenze Heureka

Co si o nás myslí naši zákazníci

Přidáno: 11.08.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Dodací lhůta.

Vyjádření našeho obchodu

U každého obrazu vždy uvádíme dodací dobu ( v tomto případě dva týdny), při tak velkém výběru motivů nemáme vše skladem a obrazy vyrábíme na objednávku, proto delší dodací doba. Zákazník je ještě vždy po objednání informován emailem o době dodání. Tuto dodací dobu jsme dodrželi. Hezký den, Remaart.
 

Přidáno: 05.08.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jsem velice spokojená.

Pro:

Ochota a realizace mého přání.

Proti:

Nevím o žádných.

 

Přidáno: 28.07.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

doporučuji

Pro:

široký sortiment zboží, rychlost vyřízení a poslání

Proti:

žádné

 

Přidáno: 19.07.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

veliký výběr hezkých motivů

 

Přidáno: 17.07.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velký výběr zboží

 

Přidáno: 23.06.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita komunikace

nemusím někdě běhat po krámech.

Pro:

rychlost

Proti:

kvalita

 

Přidáno: 26.05.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučila,určitě si i oni vyberou podle své představy a požadavku.

Pro:

Přehled,kvalita a množství nabídek

 

Přidáno: 16.05.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod v pořádku, ale zboží docela nekvalitní. Musela jsem si ho sama ještě ten den upravit, ve stavu,v jakém bylo dodáno nefungovalo. Mohla jsem ho sice reklamovat, ale rozhodla jsem se to nehrotit. Po zkušenosti už bych asi nekoupila.

Pro:

Přehledný web, zvláštní zboží, které se jinde nedá sehnat.

Proti:

Pomalá doprava.

Vyjádření našeho obchodu

Jednalo se o nástěnné kulaté hodiny, bohužel se zákaznice neozvala s tím, že by hodiny nefungovaly nebo byly nekvalitně vyrobené, samozřejmě je třeba dodat baterii, která není součástí balení a je to také uvedeno v popisu. S omluvou jsme také informovali o pozdržení v dodání. Nástěnné kulaté hodiny nám vyrábí česká firma na objednávku, nevím tedy co na nich bylo nekvalitní. Hezký den, Remaart.
 

Přidáno: 13.05.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velký výběr obrazů a skvělé osobní jednání

 

Přidáno: 06.05.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

určite odporúčam, korektné jednanie, som maximálne spokojná, obrázky sú krásne.

Pro:

možnosť nakupovať z domu, ľahké vyhľadanie obrázku, ktorý sa mi páči,možnosť si prehliadnuť celú ponuku jedného druhu pre lepší výber...

Proti:

xxxx

 

Přidáno: 03.05.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

skvělá komunikace, krátká dodací lhůta, dobré ceny

 

Přidáno: 22.04.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita komunikace

..............

Pro:

....

Proti:

.............

Vyjádření našeho obchodu

Zákazník objednal s dodáním na Slovensko, v obchodních podmínkách máme uvedeno, že na Slovensko zasíláme pouze s platbou předem na účet, pán přesto zvolil dobírku a výši dopravy jako při dodání do ČR, zaslali jsme mu email s veškerými informacemi, bohužel na tento email nereagoval, také jsme se pokusili kontaktovat telefonicky, bohužel také žádná reakce. Objednávka ze strany zákazníka nebyla stornována. Mrzí nás tedy hodnocení zákazníka, opravdu je vše jasně popsáno už při samotném nákupu a dokončení objednávky. Remaart.
 

Přidáno: 15.04.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

jsem spokojena

 

 

Přidáno: 12.04.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

v klidu z domova
protože jinde jsem zboží nenašla a vlastně v jednom internetovém obchodě ano,ale bylo jednou tak drahé

 

Přidáno: 11.04.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zakoupila jsem zde obrazy s motivem levandule (provence). A zde právě kvůli technologii výroby, kterou při výrobě obrazů používají. Prostě - vydrží na věky věků :). Majitelé obchodu mi po telefonu velmi mile a ochotně poradili s výběrem. Obrazy jsou úžasné a tento obchod určitě DOPORUČUJI!!